Appla_lab_logo_white-01

Ο απόλυτος οδηγός γυμναστικής: Πως να γυμναστείς στο σπίτι

Facebook
Twitter
LinkedIn

Μήπως δεν σου αρέσει να γυμνάζεσαι σε κοινή θέα και δεν σου άρεσε ποτέ να πηγαίνεις στο γυμναστήριο;  Σου έχουμε τη λύση!  Γυμναστική στο σπίτι.  Μιας και πλέον έχουν βρεθεί αρκετοί τρόποι να το κάνεις, χωρίς να χρειαστείς απαραίτητα τα μηχανήματα γυμναστηρίου. 

Αν έχεις βάλει στόχο λοιπόν μέχρι το καλοκαίρι να γυμνάσεις κάποια μέρη του σώματος σου, είτε θέλεις να το κάνεις για να αυξήσεις την αυτοπεποίθηση σου, είτε την μυική σου μάζα και είναι κάτι που απολαμβάνεις, υπάρχει ο τρόπος και υπάρχουν και αμέτρητα προγράμματα, όπως επίσης και εξοπλισμός.

Ποια είναι αυτά τα βασικά που θα χρειαστείς έτσι ώστε να δημιουργήσεις το δικό σου γυμναστήριο στον προσωπικό σου χώρο;  Χωρίς να χρειαστεί κάποιο τρομερό budget, είμαστε εδώ να σε κατευθύνουμε στο τι επιλογές να κάνεις.

Τα βασικά:

1. Yoga Mat

Επειδή είναι δύσκολο να γυμναστείς στα σκληρά πατώματα, ένα καλό yoga mat είναι βασικό εργαλείο – και οικονομικό. Το χαλάκι yoga είναι απαραίτητο για να κάνεις τα τεντώματα και την προθέρμανση σου πριν κάνεις κάτι άλλο.  Επιπλέον, θα κάνεις πιο άνετα κάποιες ασκήσεις όπως τους κοιλιακούς, τις κάμψεις, την γέφυρα σωματικού βάρους, τα Leg lifts, τα Back extensions κ.α.

2. Σχοινάκι

Ακόμη ένα προϊόν που είναι αρκετά οικονομικό και θα σε βοηθήσει είναι το σχοινάκι. Η αερόβια άσκηση σου θα είναι πιο διασκεδαστική αλλά θα σε βοηθήσει και στην καύση λίπους και στην ευκινησία του σώματος σου.  Επίσης μπορεί να βελτιώσεις αρκετά την ισορροπία σου.

3. Λάστιχα αντίστασης

Τα λάστιχα αντίστασης μπορούν σε τεράστιο βαθμό να αντικαταστήσουν ασκήσεις με κανονικά βάρη ή τα μηχανήματα με τροχαλίες στο γυμναστήριο και χρησιμοποιούνται για προπόνηση δύναμης ή για φυσικοθεραπεία. Βοηθούν στην ενεργοποίηση και τόνωση των μυών, χτίζοντας δύναμη στην πορεία. Είναι μια φθηνή προσθήκη στον εξοπλισμό του γυμναστηρίου του σπιτιού σου.

4. Βαράκια

Τα βαράκια μπορούν να βοηθήσουν επίσης σε μια πιο ολοκληρωμένη προπόνηση, γυμνάζοντας συνολικά όλα τα μέρη του σώματος σου.  Μπορούν να σε βοηθήσουν να αυξήσεις τον όγκο στο σώμα σου, αλλά αυτό θα γίνει σταδιακά και εξαρτάται από τα κιλά που θα σηκώνεις.  Πολλά άτομα με προβλήματα κυρίως μυικά, στην πλάτη, τα χρησιμοποιούν για θεραπευτικούς λόγους.

Μια ολοκληρωμένη προπόνηση, πρέπει να αποτελείται από τον παραπάνω εξοπλισμό για να φανούν τα αποτελέσματα στο σώμα σου.  

Και να θυμάσαι ότι όσο φροντίζεις τον εαυτό σου, τόσο θα σε φροντίζει και αυτός! 

Βρες ό,τι ψάχνεις για την πιο απλή και διασκεδαστική γυμναστική στο σπίτι, μόνο στην Appla!

Ο απόλυτος οδηγός γυμναστικής: Πως να γυμναστείς στο σπίτι

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο

Διαβάστε επίσης

studying-online-concept-serious-young-woman-being-busy-with-remote-freelance-project-sits-comfortable-sofa-writes-notes-holds-textbook-use-laptop-computer-home-with-wireless-internet (1)

Παγκύπριες Εξετάσεις: 10+1 συμβουλές για μαθητές και γονείς

Μετράμε αντίστροφα για την αρχή των παγκύπριων εξετάσεων που θα πραγματοποιηθούν σε λιγότερο από ένα μήνα, με χιλιάδες μαθητές να διαγωνίζονται για εισαγωγή στα

Διαβάστε περισσότερα από το Appla Lab

This site use cookies and other tracking technologies to assist with navigation and with your ability to provide feedback, analyse your use of our products and services, assist with our promotional and marketing efforts, and provide content from third parties.