Appla_lab_logo_white-01

Τι αγοράζει ο κόσμος περισσότερο στο διαδίκτυο

Facebook
Twitter
LinkedIn

Οι διαδικτυακές αγορές έχουν αυξηθεί από το 1991, όταν το διαδίκτυο ξεκίνησε για το κοινό. 

Τώρα, σχεδόν 30 χρόνια αργότερα, οι online αγορές έχουν ξεπεράσει για πρώτη φορά τις πωλήσεις των καταστημάτων, σύμφωνα με το Υπουργείο Εμπορίου των ΗΠΑ. 

Οι ψηφιακές αγορές πλέον, έχουν γίνει κομμάτι της καθημερινότητας μας και αξίζει να μάθουμε ποια προϊόντα έχουν την μεγαλύτερη απήχηση στο διαδίκτυο.

1. Ρούχα

Η μόδα είναι μια βιομηχανία με κορυφαίες πωλήσεις παγκοσμίως και είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική. 

Με νέες τάσεις και κομμάτια που κυκλοφορούν καθημερινά, είναι μια αγορά που κινείται γρήγορα.  Ενώ οι άντρες ψωνίζουν επίσης ρούχα, η διαδικτυακή βιομηχανία της μόδας κυριαρχείται από γυναίκες.

Το online shopping δεν μας περιορίζει στις επιλογές μας αφού υπάρχει μια τεράστια ποικιλία. Αν είμαστε πολυάσχολοι μπορούμε να ψωνίσουμε οποιαδήποτε στιγμή και από οποιοδήποτε σημείο.

2. Ηλεκτρονικά είδη

Η τεχνολογία μπορεί να γίνει ακριβή και οι άνθρωποι είναι πάντα σε επιφυλακή για τις καλύτερες προσφορές, όταν αγοράζουν ηλεκτρονικά. 

Το να μπορείτε να ψωνίζετε και να έχετε την καλύτερη τιμή είναι μία από τις πιο ελκυστικές αξίες των ηλεκτρονικών αγορών, ειδικά για τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης.

Όπως οι κάμερες, τα κινητά τηλέφωνα ή οι φορητοί υπολογιστές.  

Με την τεχνολογία να παίζει μεγαλύτερο ρόλο στη ζωή μας καθημερινά, είναι μια αγορά που θα συνεχίσει να είναι δημοφιλής καθώς κυκλοφορούν συνέχεια νέα προϊόντα.

3. Προϊόντα Υγείας και Ομορφιάς

Η περιποίηση του δέρματος είναι μια άλλη μεγάλη βιομηχανία που είναι επίσης εξαιρετικά ανταγωνιστική. 

Στην πραγματικότητα, πολλές μάρκες επιλέγουν να πωλούν μόνο διαδικτυακά, αποφεύγοντας τα φυσικά καταστήματα.

Έτσι εμείς μπορούμε να βρούμε τα αγαπημένα μας προιόντα online, με στόχο να καλύψουμε τις ανάγκες του δέρματος μας, για την σωστή περιποίηση του προσώπου μας. 

4. Βιβλία, ταινίες και μουσική

Η ψυχαγωγία παίζει μεγάλο ρόλο στις πολυάσχολες ζωές μας, και αυτό περιλαμβάνει βιβλία, ταινίες και μουσική.  

Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, ίσως υπάρχει λίγη μαγεία στο να κρατάμε ένα βιβλίο ή να έχουμε ένα δίσκο.

Σύμφωνα με μια μελέτη, το 60% των ερωτηθέντων στην έρευνά τους σχετικά με τις διαδικτυακές αγορές, απάντησαν ότι έχουν αγόρασει έστω και ένα προϊόν από αυτήν την κατηγορία.

 5. Προϊόντα για κατοικίδια

Οι περισσότερες οικογένειες έχουν έστω και ένα κατοικίδιο και προτιμούν να κάνουν τις πιο σωστές αγορές για να ξέρουν ότι θα δημιουργήσουν το κατάλληλο περιβάλλον στο σπίτι για το κατοικίδιο τους.  

Υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές όταν πρόκειται για διαδικτυακές αγορές για τα αγαπημένα μέλη της οικογένειάς, όπως κρεβατάκια, παιχνίδια, αξεσουάρ, ακόμη και αποκριάτικες στολές.

6. Συμπληρώματα διατροφής

Οι άνθρωποι επικεντρώνονται στην υγεία τους και τα ιατρικά οφέλη των συμπληρωμάτων είναι πλέον γνωστά.

Μια μελέτη του 2012 από το Χάρβαρντ διαπίστωσε ότι περίπου 114 εκατομμύρια Αμερικανοί λαμβάνουν τουλάχιστον ένα συμπλήρωμα. 

Τα συμπληρώματα διατροφής, είναι μια βιομηχανία με την οποία οι άνθρωποι πλέον ασχολούνται σοβαρά και οι διαδικτυακές αγορές για την απόκτηση τους αυξάνεται συνεχώς.

Σύμφωνα με έρευνες λοιπόν, τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί περισσότερο τα τελευταία χρόνια online από την κάθε κατηγορία ξεχωριστά, είναι τα εξής:

Κολάν και αθλητικές φόρμες, Φορητοί υπολογιστές, Smart Watches και έξυπνες οικιακές συσκευές, κρέμες ρετινόλης και ενυδατικές, τροφές σκύλων, πολυβιταμίνες και πολυμεταλλικά.

Τι αγοράζει ο κόσμος περισσότερο στο διαδίκτυο

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο

Διαβάστε επίσης

studying-online-concept-serious-young-woman-being-busy-with-remote-freelance-project-sits-comfortable-sofa-writes-notes-holds-textbook-use-laptop-computer-home-with-wireless-internet (1)

Παγκύπριες Εξετάσεις: 10+1 συμβουλές για μαθητές και γονείς

Μετράμε αντίστροφα για την αρχή των παγκύπριων εξετάσεων που θα πραγματοποιηθούν σε λιγότερο από ένα μήνα, με χιλιάδες μαθητές να διαγωνίζονται για εισαγωγή στα

Διαβάστε περισσότερα από το Appla Lab

This site use cookies and other tracking technologies to assist with navigation and with your ability to provide feedback, analyse your use of our products and services, assist with our promotional and marketing efforts, and provide content from third parties.