Σε ένα δίλεπτο video περιγράφει τους στόχους του Instagram για τη νέα χρονιά ο επικεφαλής της πλατφόρμας, Adam Mosseri, δίνοντας μας μια «γεύση» για το πως η πλατφόρμα αναμένεται να κινηθεί και να προσαρμοστεί σε ένα ψηφιακό κόσμο που συνεχώς μεταβάλλεται.
2022 Priorities 📝
— Adam Mosseri (@mosseri) December 28, 2021
This next year is going to be pivotal for Instagram. In addition to our industry-leading safety and wellbeing efforts, we’re focused on these four key priorities.
Hope you’re all able to get some rest over the holidays. See you in the New Year! ✌🏼 pic.twitter.com/iY8uQ1EnMZ
Όπως αναφέρει ο επικεφαλής του Instagram, πρώτη και κύρια προτεραιότητα για την πλατφόρμα κατά το νέο έτος είναι τα video.
Το Instagram σκοπεύει να ενώσει όλες τις μορφές video γύρω από την υπηρεσία του Reels (που κάποιος θα μπορούσε να πει πως είναι κλώνος του TikTok).
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Οκτώβριο το Instagram αφαίρεσε το IGTV με σκοπό να «φέρει» τα μεγαλύτερα σε έκταση video στο κύριο feed.
Προτεραιότητα φαίνεται ότι θα έχουν από το νέο έτος και τα μηνύματα στην πλατφόρμα, καθώς αποτελούν τον κύριο τρόπο επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών.
Όσον αφορά τους δημιουργούς περιεχομένου, ο κ. Mosseri τόνισε πως γίνεται προσπάθεια για την εισαγωγή νέων εργαλείων που θα βοηθήσουν στην αύξηση των εσόδων των δημιουργών.
Σημειώνεται ότι το 2021 δεν ήταν η καλύτερη χρονιά του Μέσου Κοινωνικής Δικτύωσης, καθώς πολλές φορές βρέθηκε στο επίκεντρο της δημοσιότητας για θέματα προσωπικών δεδομένων αλλά και για την κακή ψυχική υγεία των εφήβων.
Για τον λόγο αυτό θα υπάρξουν επίσης διαφοροποιήσεις σε θέματα ελέγχου και διαφάνειας, σχετικά με τον τρόπο που λειτουργεί η πλατφόρμα του Instagram.