Σύμφωνα με έρευνα των Financial Times, το Facebook, το Twitter, το Youtube αλλά και το Snapchat έχασαν σχεδόν 9 δισεκατομμύρια δολάρια, μετά τις αλλαγές που εφάρμοσε η Apple σε ότι αφορά τις πρακτικές που ακολουθεί η εταιρεία στα θέματα ιδιωτικότητας.
Υπενθυμίζεται ότι η Apple πριν ένα χρόνο ανακοίνωσε το την πολιτική «App Tracking Transparency», ή στα ελληνικά «Διαφάνεια Παρακολούθησης των Εφαρμογών», που στην ουσία απαιτεί την έγκριση του χρήστη για την παρακολούθηση των δεδομένων που τους αφορούν.
Η πολιτική αυτή μπήκε σε εφαρμογή από τον περασμένο Απρίλιο, και αποτρέπει τις εφαρμογές να συλλέγουν δεδομένα από τους χρήστες, η ρητή συγκατάθεση τους.
Όλες οι πλατφόρμες φαίνεται να έχουν επηρεαστεί από την νέα πολιτική της Apple, αλλά σύμφωνα με ειδικούς, το Facebook αναγκάζεται πλέον να «ξαναχτίσει» από την αρχή την τεχνολογία διαφημίσεων του.
Έτσι, η νέα «πολιτική» της Apple «εξαναγκάζει» τα social media και άλλες παρόμοιες πλατφόρμες, να εφεύρουν πιο δημιουργικούς τρόπους διαφημίσεων, σε μια προσπάθεια να ανταπεξέλθουν στη νέα πραγματικότητα.