Appla_lab_logo_white-01

Apple: Κοστίζει στα social media σχεδόν 9 δισ. δολάρια

Facebook
Twitter
LinkedIn

Σύμφωνα με έρευνα των Financial Times, το Facebook, το Twitter, το Youtube αλλά και το Snapchat έχασαν σχεδόν 9 δισεκατομμύρια δολάρια, μετά τις αλλαγές που εφάρμοσε η Apple σε ότι αφορά τις πρακτικές που ακολουθεί η εταιρεία στα θέματα ιδιωτικότητας.

Υπενθυμίζεται ότι η Apple πριν ένα χρόνο ανακοίνωσε το την πολιτική «App Tracking Transparency», ή στα ελληνικά «Διαφάνεια Παρακολούθησης των Εφαρμογών», που στην ουσία απαιτεί την έγκριση του χρήστη για την παρακολούθηση των δεδομένων που τους αφορούν.

Η πολιτική αυτή μπήκε σε εφαρμογή από τον περασμένο Απρίλιο, και αποτρέπει τις εφαρμογές να συλλέγουν δεδομένα από τους χρήστες, η ρητή συγκατάθεση τους.

Όλες οι πλατφόρμες φαίνεται να έχουν επηρεαστεί από την νέα πολιτική της Apple, αλλά σύμφωνα με ειδικούς, το Facebook αναγκάζεται πλέον να «ξαναχτίσει» από την αρχή την τεχνολογία διαφημίσεων του.

Έτσι, η νέα «πολιτική» της Apple «εξαναγκάζει» τα social media και άλλες παρόμοιες πλατφόρμες, να εφεύρουν πιο δημιουργικούς τρόπους διαφημίσεων, σε μια προσπάθεια να ανταπεξέλθουν στη νέα πραγματικότητα.

Apple: Κοστίζει στα social media σχεδόν 9 δισ. δολάρια

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο

Διαβάστε επίσης

καλοκαιρινό camping

Οδηγός για το καλοκαιρινό κάμπινγκ: 4 αντικείμενα που θα αναβαθμίσουν την εμπειρία σας

Το κάμπινγκ κατά την διάρκεια του καλοκαιριού είναι μια ξεχωριστή εμπειρία που προσφέρει σε όσους το επιλέγουν μία μοναδική αίσθηση περιπέτειας και ελευθερίας κοντά

Διαβάστε περισσότερα από το Appla Lab

This site use cookies and other tracking technologies to assist with navigation and with your ability to provide feedback, analyse your use of our products and services, assist with our promotional and marketing efforts, and provide content from third parties.